4 Aralık 2012 Salı

4 Aralık 2012 Salı

26 Yorum Far Cry 3 Full Sorunsuz Tek Link İndir


Oyun Bilgisi:

Far Cry 3 çoğunuzun bildiği gibi FPS-Aksiyon tarzı, ubisoft tarafından yapılan ve ünlenmiş video oyunlar serisi olan Far Cry'ın şu an en son çıkan oyunudur.

Far Cry oyun serisinin kalitesini çoğumuz biliriz, işte o bildiğimiz kalite Far Cry 3 ile tavan yapmış. Görsel olarak pek bir değişiklik olmasa dahi o ilk oynadığımız oyunundaki ormantik hava tekrardan dönmüş.



(Tavsiye yayın: Bir önceki far cry olan Far Cry 2 Full Tek Link indirmek için tıklayınız.)


İndireceğiniz dosya toplamda 4.65 GB' dır.

Minumum Sistem Gereksinimleri;


İşletim Sistemi: Windows XP /Vista/ 7 
İşlemci: 2.5 Ghz
Hafıza/Ram: 4 gb

Ekran Kartı: 512 mb

    Oyun İçi Video:



    Gel gelelim İndirmeye.

    Tavsiye yazı: (Turbobitten Tek tıklama ile beklemeden üstelik yüksek hızda indirebilirsiniz.)



    Gerekenler:

    Far Cry 3'ü tek linkte indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.




    İndirme Linkimiz:


    BU YAYINDAN İNDİRECEĞİNİZ FAR CRY 3 REPACK'TİR. EĞER OYUNUN REPACK OLMAYAN VERSİYONUNU İNDİRMEK İSTERSENİZ ŞU YAYINIMIZDAN FAYDALANABİLİRSİNİZ.

    Adım Adım  Far Cry 3 İndirme ve Kurma


    1- Yukarıdaki linke bastıktan sonra linkin turbobit adresini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.

    2- İnen "frcry3-repack--saglamoyun-" dosyasını daemon tools ile açın, çift tıklayın ve next next dedikten sonra kurulumu başlatın.

    3- Kurulum bittikten sonra oyuna girebiliriz.

    Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

    Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

    Keyifli Oyunlar. -S.O-
    Bu yazıyı beğendiniz mi?

    Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

    Destek İçin:


    26 yorum:

    1. Elimden Geldiği kadar Katkım olsun Dedim :D
      http://c1212.hizliresim.com/14/5/gln9v.jpg

      YanıtlaSil
    2. selam saglam oyun emeginiz icin cok tesekkurler ben bu oyunu indirmeyi dusunuyorum sistem gereksinemlerim bunlar
      Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.120830-0334)
      Language: Finnish (Regional Setting: Finnish)
      System Manufacturer: Hewlett-Packard
      System Model: HP Pavilion dv7 Notebook PC
      BIOS: Default System BIOS
      Processor: AMD Turion(tm) II P560 Dual-Core Processor (2 CPUs), ~2.5GHz
      Memory: 4096MB RAM
      Available OS Memory: 3834MB RAM
      Page File: 2032MB used, 5635MB available
      Windows Dir: C:\Windows
      DirectX Version: DirectX 11
      DX Setup Parameters: Not found
      User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
      System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
      DWM DPI Scaling: Disabled
      DxDiag Version: 6.01.7600.16385 64bit Unicode
      sizce bu bilgisayar bu oyunu kaldirirmi tesekkurler simdiden cvbinizi eksik etmeyin lutfen

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bize sormak yerine yayında belirttiğimiz minimum sistem gereksinimleri ile kıyaslayıp kendiniz karar verebilirdiniz, evet büyük olasılıkla kaldırır.

        Sil
    3. Oyunu indirdim çok süper.Far cry 1 deki gibi orman havası taşıması çok iyi olmuş.teşekkürler sağlam oyun..

      YanıtlaSil
    4. selam saglam oyun admin oyunu indirdim ama rardan cikarirken hata veriyor nasil yapicaz

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba:

        Yorumunuz üzerine linki ve içeriği kontrol ettim herhangi bir sorun yok, yani sorun bizden kaynaklı değil.

        Sil
    5. emeginiz için saolun oyunu yükledim fakat girerken loading de kalıyor bunun sebebi ne olabilir ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynı sorun bende de var. Bir türlü çözemedim

        Sil
      2. Ekran kartınız yetersiz veya güncel olmayabilir.

        Sil
    6. hocam rar dan cıakrtırken %99 da tıkandı kaldı nasıl olcak bu iş ?

      YanıtlaSil
    7. tamam hallettım sorun yok

      YanıtlaSil
    8. admin öncelikle yaptığın işi takdir ediyorum hakkaten şu ana kadar bu siteden indirdiğim hiç bir oyunda bi sıkıntı çıkmadı ama bu farcry da simgeye tıklıyosun siyah ekran geliyo açılmıyo oyun öle kalıyo nedir bu varmıdır bi hal çaresi? ekran kartı falanda güncel ama anlamadım gitti.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkürler Hasan, farcry3.exe den girersen bu sorun düzelebilir yani uplay den falan girme direk oyunun kendi exe dosyasından gir bakalım.

        Sil
    9. İNDİRME YERİNE GELİYORUM TIKLITORUM BİR ŞEY OLMUYOR YARDIM EDİN TIKLAMAM GEREKEN BİR YERMİ VAR ACABA TEŞEKKÜRLER

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. "İndirme Linkimiz:" yazan kısmın altındaki yazıya tıklayın, link kısaltma servisi olan bc.vc gelecektir, 5 saniye geçmesini bekleyin, reklamı geç deyin ve turbobit linki gelecektir, çeviricilere o linki yapıştırarak tek tıklama ile indirin.

        Sil
    10. admin öle yaptım gene aynı problem ya bir tek ben mi alıyorum bu hatayı acaba.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet Hasan, 4000 küsür kişi indirmiş ve tek sende böyle oldu. sonuçta her bilgisayarın kendine has şeyleri var ve buradan anlamak zor oluyor.

        Sil
    11. admin ben oyunu indirdim bu fotoğraftaki hatayı veriyo yardımcı olurmusun ?

      YanıtlaSil
    12. admin ben oyunu indirdim __UYGULAMA DÜZGÜN OLARAK BAŞLATILAMADI __ hatası veriyor . ama wind.. 7 de çalıştı süper oyun xp de böyle oluyor lütfen yardım admin ...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sorun şu durumda bir çok şey olabilir maalesef.

        Sil
    13. oyun çok kasıyor nedenı ne olabilir

      4gb ram
      1gb ekran kartı var

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sitenin sağ tarafında bulunan araçlar bölümündeki "Oyunları Donmadan Oynamak İçin" yazısından yararlanabilirsiniz.

        Sil
    14. link bozuk gate way dior :S

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kontrol edildi sorun yok, tekrar deneyin lütfen.

        Sil